Политика за поверителност на Biano Star

управляван от Biano s.r.o.
ИДЕНТИФИКАЦИОНЕН НОМЕР: 04146905,
ДАНЪЧЕН НОМЕР: Ц04146905,
със седалище на ул. Кризикова 148/34, Карлин, 186 00 Прага 8, Чехия,
вписана в Търговския регистър, воден от Общинския съд в Прага, раздел C, вписване № 40505
(наричан по-долу „Оператор“).

1. Уводни разпоредби

1.1. Принципите за обработка на лични данни в услугата Biano Star (наричани по-долу „Политика“ и „услуга“) обясняват начина, по който Операторът събира и обработва лични данни при предоставянето на услугата. Настоящата Политика допълва принципите за обработка на лични данни, налични на адрес https://www.biano.bg/privacy-policy, които описват обработването на лични данни при други употреби на интернет системата Biano.bg (наричана по-долу „портал“).

1.2. Моля, прочетете внимателно настоящата Политика в нейната актуална версия, преди да се включите в оценяването на е-магазини и стоки в рамките на услугата.

2. Администратор и обработващ лични данни

2.1. Администраторът на лични данни е партньор на Оператора, който е добавил своя електронен магазин към портала и решава да използва услугата (наричан по-долу „Партньор“). Партньорът упълномощава Оператора да обработва лични данни в необходимата степен като обработващ.

3. Какви данни обработваме?

3.1. За целите на услугата обработваме данни, доброволно предоставени директно от клиентите на Партньорите, които правят поръчка за който и да е продукт в електронния магазин на Партньора. Тези данни ни се предоставят за по-нататъшна обработка, по-специално за създаване на формуляр за получаване на рейтинг на електронния магазин и закупените продукти и по-нататъшна обработка на такава оценка.

3.2. В допълнение към данните, предоставени от клиентите, Партньорът предава информация за направената поръчка в обхвата на категорията и цената на стоките, идентификационния номер на поръчката или стоките, така че тя да може да бъде отнесена към конкретни закупени продукти.

3.3. По този начин личните данни, които обработваме, включват: (i) данни за контакт на клиентите до степента на имейл адрес, телефонен номер (ако има такъв) и IP адрес на тяхното устройство; (ii) информация за закупените от клиентите продукти или други подробности за направената поръчка; и (iii) съдържанието на отзивите, които клиентите избират да публикуват, или други съобщения с клиентите във връзка с услугата.

3.4. Също така използваме наличните данни за създаване на анализи и статистически данни, въз основа на които се присвояват обобщени оценки на отделни електронни магазини и продукти. Тези анализи, статистически данни и обобщени оценки не съдържат лични данни.

4. За какви цели обработваме данни?

4.1. Личните данни се обработват предимно за функционирането на услугата, за да се оценят отделните електронни магазини, достъпни от портала, и отделните закупени продукти. Обработката на лични данни се извършва с цел получаване на рейтинг и публикуването му на портала или с цел по-нататъшно разпространение чрез онлайн платформите и промоционалните материали на Оператора и в социалните мрежи в съответствие с условията за оценка, посочени в Общите условия за оценка в услугата Biano Star (наричани по-долу „Условия за оценка“). услугата включва и обработка на обобщени статистически данни за оценката на електронния магазин на Партньора или предлаганите продукти, получени от всички клиенти. Тези резултати вече са анонимни и не съдържат лични данни.

4.2. В този случай обработването се извършва въз основа на легитимния интерес на Партньора като администратор на лични данни за целите на разпространение на търговски съобщения и подобряване на качеството на офертите, свързани с подобни продукти. В настоящия случай възможността за обработване се предполага още с покупката на продукта в електронния магазин на Партньора и същевременно с неотказването на съгласие за обработване на лични данни.

4.3. От време на време данните, предоставени от клиентите, както и допълнителната информация, предоставена от Партньора, могат да бъдат обработвани, за да се отговори на запитванията или исканията на такива лица. В такъв случай личните данни се обработват въз основа на легитимен интерес за подобряване на качеството на услугата или легитимен интерес на засегнатото лице да разреши искането си.

5. Правни основания за обработване на лични данни

5.1. Възможността за обработка на лични данни за целите на услугата се извежда в съответствие със законовите разпоредби от закупуването на продукта в електронния магазин на Партньора и в същото време от неотказването на съгласие за обработка на лични данни от клиента.

5.2. За целите на услугата Партньорът е длъжен да разреши отказ от обработка на лични данни още при създаването на поръчка в своя онлайн магазин, като се направи подходящ избор и по-нататък по всяко време по време на обработката на лични данни.

5.3. Възможно е да откажете обработката на лични данни по всяко време, дори и по отношение на Оператора, като кликнете върху съответната връзка, намираща се в долния колонтитул на имейла, който се изпраща на клиентите при получаване на оценки, или в други случаи, свързани с услугата.

5.4. Също така е възможно да откажете обработката на лични данни директно с Партньора, който управлява съответния електронен магазин. В такъв случай съгласието се оттегля по начин, който е позволен от Партньора.

6. Кой има достъп до личните данни?

6.1. Като администратор, Партньорът, управляващ конкретния електронен магазин, от който сте закупили стоките, винаги има достъп до лични данни. Освен това други потребители на портала, където е публикуван, имат достъп до съдържанието на оценката (не до данните за контакт). Съдържанието на оценката може да бъде допълнително разпространено чрез онлайн платформи и промоционални материали на Оператора и в социалните мрежи.

6.2. Личните данни се съхраняват и обработват от Оператора и неговите служители. Всички лица, които имат достъп до лични данни, са обвързани с поверителност и това задължение продължава и след прекратяване на сътрудничеството им с Оператора.

6.3. Данните могат също така да бъдат предавани на компетентните органи и други упълномощени лица, ако това се изисква от закона или от обвързващи решения на съдилищата и други компетентни органи.

6.4. Операторът винаги гарантира спазването на тези принципи само от своя страна и от страна на своите служители и колеги. Обработката на лични данни от Партньора като администратор или от други лица, участващи в обработката, се урежда от техните собствени правила и процедури, върху чиято форма Операторът не е в състояние да повлияе.

7. Колко дълго обработваме данните?

7.1. Ние съхраняваме Вашите лични данни само толкова дълго, колкото е необходимо. Ако причината или правното задължение за нас да обработваме Вашите лични данни престане да съществува, ние ще ги изтрием или ще съхраняваме всяка информация (обикновено съдържанието на оценката) само по такъв начин, че да не е възможно да се определи Вашата самоличност.

7.2. Обработката на лични данни за целите на услугата обикновено се извършва, докато не бъде повдигнато възражение срещу обработката (оттегляне на съгласието за обработка) от клиента на Партньора.

7.3. Обработката на лични данни за целите на обработката на жалби и искания се извършва за срока на тяхното разрешаване, обикновено за максимален период от 6 месеца, освен ако в конкретен случай Операторът или Партньорът няма право или задължение да съхранява данните по-дълго в съответствие със законовите разпоредби.

7.4. По-нататъшната обработка на лични данни след посочения период се извършва само ако е необходима за изпълнение на задължения, произтичащи от законовите разпоредби, които се прилагат за Оператора, или по друга причина в съответствие със законовите разпоредби, включително защитата на законните интереси от страна на Оператора или Партньора.

8. Какви са Вашите права?

8.1. Във връзка с обработването на лични данни, Вие можете да упражните следните права по всяко време, предимно директно с конкретен Партньор. Всички искания, които отправяте към нас като Оператор, ще бъдат съобщени първо на Партньора, който може да Ви инструктира как да действате.

8.2. По-конкретно, можете да упражнявате следните права:

  • Право на достъп до лични данни. Имате право да бъдете информирани какви данни обработваме, с каква цел и за какъв срок, къде се получават лични данни и друга информация за обработката на такива данни. Можете също така да поискате да Ви бъде предоставено копие от Вашите лични данни.

  • Право на коригиране на лични данни. Ако откриете неточности в обработваните лични данни, имате право на необходимата корекция или допълване.

  • Право на изтриване на лични данни. Ако са изпълнени законовите условия, имате право личните Ви данни да бъдат изтрити. Личните данни се изтриват, когато вече не са необходими за целите, за които са били обработвани. Първо, ще бъде преценено дали има правна пречка, възпрепятстваща изтриването на данните, или дали по-нататъшната обработка на лични данни е необходима по друга причина, включително защитата на законните интереси от страна на Оператора или Партньора.

  • Право на ограничено обработване на лични данни. Ограничаването на обработката се прилага, когато оспорвате точността му, обработката се извършва без подходяща правна причина или не е необходима за посочената цел. Ограничаването на обработването на лични данни обикновено е временно и продължава до проверка на условията за по-нататъшното им обработване или изтриване.

  • Право на възражение срещу обработването (оттегляне на съгласието). Ако обработването на лични данни се основава на законни интереси, имате право да възразите срещу такова обработване. Това включва, ако не желаете да получавате търговски съобщения, свързани с услугата. При упражняване на това право обработването на лични данни ще бъде прекратено, освен ако не е налице право или задължение за съхранение на данните за по-дълъг срок в конкретен случай.

8.3. Също така имате възможност да се свържете със Службата за защита на личните данни , с жалбата си по всяко време, ако смятате, че правата Ви за защита на данните са нарушени.

9. Сигурност

9.1. Операторът обръща внимание на сигурността на Вашите данни. Обработката на лични данни се извършва в пълно съответствие с приложимото законодателство, включително Общия регламент за защита на данните. При обработката на лични данни ние поставяме голям акцент върху техническата и организационната сигурност на обработваните данни.

9.2. Личните данни се съхраняват в бази данни и системи, които са достъпни само за лица, които трябва да обработват лични данни директно за целите, посочени в настоящата Политика, и само доколкото е необходимо.

10. Прехвърляне на лични данни в чужбина

10.1. Операторът обработва лични данни предимно в една от държавите – членки на Европейския съюз или Европейското икономическо пространство. Всяко прехвърляне на лични данни в чужбина се извършва само ако са изпълнени изискваните от закона условия.

11. Промени в правилата

11.1. Операторът си запазва правото да променя тези принципи от време на време без предизвестие, по-специално за да осигури адекватно ниво на защита на личните данни, да вземе предвид развитието на правните разпоредби или общоприетата практика. Поради тази причина е необходимо непрекъснато да се следи порталът, където винаги се посочва текущата версия на Политиката.

12. Контакт

12.1. Ако имате искания или оплаквания относно тази Политика и обработката на лични данни, можете да се свържете с нас по електронна поща на info@biano.bg.

13. Ефективност

13.1. Настоящата версия на Политиката влиза в сила на 1 август 2021 г. и отменя всички предишни версии на Политиката.

Biano s.r.o.