Значение на отзивите на клиентите
Достоверност и социално доказване
Всеки иска да елиминира рисковете при пазаруване онлайн. Научаването на опита на другите и тяхното мнение за продукта и компанията може значително да улесни процеса на вземане на решение за покупка. Отзивите на клиентите показват надеждността на електронния магазин и качеството на продуктите.
Потребителски маркетинг
Положителните онлайн отзиви имат висока стойност и могат да осигурят на вашия бизнес ползи, които обикновената маркетингова кампания не може да постигне. Накратко, те са като микромаркетингови кампании, които действат дълго след публикуването на онлайн отзива.
Лоялност на клиентите
Редовните потребители ви държат информирани. Потребителите, които отделят време, за да ви напишат онлайн отзив, е много по-вероятно да почувстват известна лоялност към вас и да се върнат отново. Същото ще усетят и потребителите, които купуват продукта въз основа на тези отзиви и впоследствие са доволни от него.
- 9 от 10потребителите четат отзиви преди покупка
- 49%купувачите се доверяват на онлайн отзивите толкова, колкото и на личните препоръки
- 25%увеличаване на процента на реализация
- С 69%прегледите на продукти, които включват изображения или видеоклипове на продуктите, са по-достоверни
- На 28/31сегмент потребители са променили предпочитаната си марка въз основа на отзиви
- 50%публикуват се онлайн отзиви от всички интернет потребители поне веднъж месечно
Към повече продажби
Отзивите изглежда са най-значимият фактор за класиране в местното търсене. Те помагат на фирмите да постигнат добро класиране, дори ако имат профили с лошо качество на връзките.
- По-високите рейтинги на продуктите осигуряват по-голяма видимост в Biano
- Безплатен цялостен пакет с данни за целевата група в администрацията на електронния магазин на Biano
- Привличане на нови клиенти по-бързо и получаване на предимство в процеса на вземане на решения
Как работи Biano Star
Отзиви за електронния магазин на няколко нива
Всеки отзив на електронен магазин дава оценка на комуникацията, доставката, общата цена и цялостната удовлетвореност на клиентите.
Отзиви за продукта на няколко нива
Отзивите на продукти се състоят от съотношение цена/качество и се показват в Biano със звездички, коментари и изображения на продукти.
По-добро разположение на Biano и в рамките на значката Biano Star
След като клиент остави отзив за електронния магазин и продуктите, отзивът автоматично се появява в Biano и класирането на оценените продукти се подобрява. Значката Biano Star ще показва и актуализирания рейтинг на електронния магазин.
Искате ли да научите повече?
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Biano Star платена услуга ли е?
Услугата е безплатна. Внедряването на Biano Star също така ще подобри класирането на вашите продукти, което означава, че можете да предложите по-ниска цена за продукти, които искате да се появят в Biano по-горе. Благодарение на отзивите продуктите ви получават по-добро разположение безплатно.
Колко технически изискващо е имплементирането?
Ако вече сте внедрили Biano Pixel, това е много лесно. Ако не разполагате с такава, това е добра възможност да внедрите двете услуги едновременно, тъй като те са свързани.
Ами ако отзивите ми не са добри? Мога ли все още да притежавам Biano значката?
Да, можете. Значката Biano Star е ценен показател за конкретни неща, които са или не са удовлетворителни за клиента и могат да бъдат подобрени от електронния магазин. Ето защо значката Biano Star е важен знак за прозрачност.
Как Biano печели от Biano Star?
Искахме да добавим значителна допълнителна стойност към нашата платформа и да подпомогнем потребителите при вземането на окончателно решение за покупка. Основната ни цел е да улесним потребителите на Biano при вземането на решения за покупките им.